środa, 8 października 2014

Co się z nami dzieje?

Hi!

Nie odzywałam się nie dlatego, że nie było czasu, chęci, albo dlatego, że nie ma o czym pisać czy porzuciłam chęć pisania bloga. Na krótko po przyjeździe do host rodziny umarł mi laptop, którego wzięłam ze sobą z Polski. Zanim to się stało miałam już napisaną część posta, która światło dzienne ujrzy dopiero dzisiaj. Sama się sobie dziwię, że wytrzymałam ok miesiąc bez komputera. Niestety moje niezdecydowanie wzięło górę nad potrzebą ;P  Przed chwilą odebrałam przesyłkę i czas nadrobić zaległości.



Na orientation poznałam kilka fajnych osób, z D. widziałam się już drugiego dnia po przylocie (!), host rodzinka spoko, powoli się przyzwyczajam.


Dlaczego tak szybko mieliśmy okazję się zobaczyć? Otóż host Darka wpadł na pomysł, aby porwać mnie z hotelu i zabrać do NYC. Oczywiście wszystko legalnie zostało zgłoszone i załatwione. Tym sposobem zamiast nudzić się w Hiltonie, kiedy cała reszta pojechała zwiedzać Nowy Jork komfortowym autobusem, spędziłam miło czas z moim ukochanym i jego host rodziną. Zabrali mnie na kolację, a później poszliśmy na Times Square. Na koniec powiedzieli mi, że jestem mile widziana w ich domu, aww. 





Hostka z dziewczynkami odebrały mnie w miarę wcześnie i punktualnie z kwiatami, a młodsza dziewczynka, A., miała napisane na koszulce "Welcome Iwona" :) Na drzwiach domu wisiał powitalny plakat. Zostawiłyśmy tylko moje walizki, szybko oprowadziła mnie po domu a potem zabrała nas na lunch i manicure. Potem dołączył do nas host i pojechaliśmy na kolację do tajskiej restauracji. 


Mój pokój





Mój jeszcze wtedy działający laptop [*]

Pierwszy weekend spędziłam z HF na Jersey Shore. Byliśmy w Seaside Hights, czyli dokładnie tam, gdzie kręcili jeden z sezonów Ekipy z New Jersey. 
 Czekając na pierwsze Funnel Cake:


A w środę po weekendzie, na pożegnanie wakacji, powtórka z rozrywki. Tym razem bez hosta i spokojniejszym Ocean Grove.






 Starsza K. (10)

 Młodsza A. (8)






 Ok, na razie to by było na tyle.

xo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz