środa, 24 grudnia 2014

We wish you a merry Christmas!

Wesołych Świąt!

Niech to będzie magiczny czas. Gdziekolwiek jesteście - czy to w Polsce czy w USA.


Boże Narodzenie to chyba najtrudniejszy czas tutaj dla większości au pair. Nie powiem, że nie jestem podekscytowana zobaczeniem jak wyglądają święta po amerykańsku, ale jednak wolałabym być w domu, z tą prawdziwą rodziną. Co prawda oprócz tęsknoty, która przychodzi naturalnie, wszystko mam ułatwione - moja host rodzina to katolicy, a moja druga połowa jest zaproszona do nas na kolację wigilijną. 

Karta pamięci aparatu powoli się zapełnia, ale żeby nie zepsuć świątecznej atmosfery pochwalę się tylko tymi zd, które mają z nią coś wspólnego :)

W ostatnią niedzielę adwentu wybraliśmy się do Chelsea Market.
Holiday Wishes <3


















Jarmark świąteczny na Union Square obowiązkowy. Szkoda tylko, że bez grzanego wina :(



Bryant Park z lodowiskiem



"Każdy sukces zaczyna się od podjęcia decyzji, żeby spróbować".

Merry Christmas!

xo


7 komentarzy:

  1. Wesołych Świąt dla was <3 a Chelsea market super jest!!

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wytrzymam! czy wszyscy Amerykanie muszę mieć tak pięknie urządzone domy? :D a ten motocykl... zawsze marzyłam o przejażdżce!
    piękne zdjęcia, piękna z Was para. wspaniale, że tak się Wam wyjazd udał.
    trzymajcie się ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, może i mają pięknie urządzone domy, jednak nie wszyscy potrafią w nich utrzymać porządek - na ten temat D. mógłby się wypowiedzieć...

      dziękujemy! <3

      Usuń
  3. yay! zazdroszczę typowo amerykańskich świąt. Moje to porażka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nie fakt, że mam tutaj bliską osobę, to chyba bym całe święta ryczała w poduszkę...

      Usuń
  4. Oj Hawaje są przepiękne serio. Musicie tam jechać!:D

    OdpowiedzUsuń