środa, 17 grudnia 2014

Ho, ho, ho! DIY Pomysł na prezent dla host rodziny

Hey, hi, hello!


Święta tuż, tuż, więc jeśli ktoś z Was jeszcze nie ma pomysłu na prezent może akurat mój post okaże się przydatny. Albo komuś, kto niedługo wylatuje i nie ma pojęcia jaki upominek związany z Polską dać swoim hostom bądź dzieciakom.

Chyba wszyscy kojarzą tę koszulkę, prawda?



Przed przylotem do USA wpadłam na pomysł, żeby sprezentować coś takiego moim dziewczynkom. (Nie zdecydowałam się na koszulki reprezentacji Polski, co okazało się być trafnym wyborem, bo takie już mają - ich przedostatnia au pair była Polką). Nie chciałam też wydać milionów monet, dlatego stwierdziłam, że dlaczego by nie spróbować zrobić takich t-shirtów własnoręcznie. Okazało się to dziecinnie proste i ekonomiczne.


  • Tutorial znalazłam tutaj
  • Zwykłe t-shirty można kupić za naprawdę niewielkie pieniądze. 
  • Koszt farbki fevicryl na allegro to teraz około 5,50 do 6 zł.
  • Na amazonie widziałam podobną farbkę do tkanin za $1.49.
  • Zamiast gąbki do tapowania użyłam zwykłej, starej gąbki do kąpieli.
  • Nie miałam pod ręką żadnego kartoniku, więc ja swój szablon wycięłam na zwykłej kartce papieru (a raczej moja siostra, która odwaliła tę żmudną i czasochłonną robotę za mnie ;))

I to tyle. Voila! :)




Siostrze tak się spodobało, że sama podrzuciła mi stary T-shirt do odpicowania.

Pieseł załapał się na zdjęcie <3
Do tego dokupiłam jeszcze szkicowniki dla obu dziewczynek.


Akurat tutaj się wykosztowałam, a i tak poszły w kąt.

Dlatego, jeśli chodzi o moje prezenty na święta dla host rodzinki to poszłam na łatwiznę, żadnego DIY i kombinowania. Dziewczynkom kupiłam casy na ich iPody (przy zakupie dwóch, ten drugi miałam za pół ceny) i duże bańki mydlane, na które wydałam całe 2$, hostce świeczkę, a nad prezentem dla hosta jeszcze się zastanawiam.



Mam cichą nadzieję, że kogoś zainspirowałam :)

xoxo


10 komentarzy:

  1. koszuliki super! mi też właśnie został prezent dla hosta do kupienia i kompletnie nie wiem co to ma być :(
    Pozdrowienia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Mam nadzieję, że coś wykombinowałaś :) ja kupiłam świąteczną, bezkofeinową kawę ze Starbucksa ;P
      Wesołych Świąt ;*

      Usuń
  2. o świeczce też myślałam, dobry pomysł :) ale zawsze najgorzej z wyborem prezetu dla faceta!:/

    a pomysł z koszulkami - genialny! zrobię to! :) zawsze mi się te koszulki mega podobały, i chciałam taką mieć, ale jednak cena mnie trochę przerasta... dzięki!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Koniecznie pochwal się efektem jak już się za to zabierzesz :)

      Usuń
  3. genialne koszulki, naprawdę świetny pomysł ;)

    na Twoim blogu kończę na razie poszukiwania świetnych stron, jesteś moją dzisiejszą perełką! piękne zdjęcia i cała szata graficzna. owacje na stojąco, haha.
    dodaję i do zobaczenia Twojego kolejnego posta, mam nadzieję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. koszulki mega. Pomyśleć że znany projektant sprzedaje taki wzór za grubą kasę.

    p.s mój projekt nie został wyróżniony!:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :) Należą mu się podziękowania za to, że wypromował taki wzór, ale cena to rzeczywiście przesada...

      Usuń
  5. Koszulka wygląda super! Pewnie podkradne pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za pomysł. Jutro zabieram się za robienie koszulek dla moich dziewczynek :) Mogę wiedzieć skąd wziąć ten szablon?

    OdpowiedzUsuń